FREDAG

weiii  äntligen har denna vecan gått, äntligen fredag.... Jag sitter fortfarande på jobbet och bara väntar på att få gå hem men de är snart=)
Och lön för vissa t.o.m det är ju trevligt för dem en annan får vänta till måndag, men de får ju gå =)

Efter jobbet skulle vi köra och handla säkert skit mycket folk men då brukar man alltid träffa nån rolig =)
Imorgon kommer Carro, Johan och Malte de ska bli trevligt =) Och de hade varit jätte kul om resten av gänget med kom en runda efter tyskland...

Ikväll får de nog bli grillning och ett glas vin de hade varit gott... Och de är nog inget svårt att övertala Fredrik om de hehe
Nu ska jag packa ihop mina grejor och sen ska jag cykla hem skönt att de är så varmt men de brukar blåsa vid åkrarna =( extra motion då....

ha de gott hörs senare

Therese


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:)

Allt är bara bra med oss:)

allt bra med er?

Ja vi skulle ju det men det har vatt rätt mkt på sistonde. Men tkr vi får träffas snart!kram

2009-04-24 @ 15:20:19
Postat av: emelie

Hej du=) Ja det har varit RIKTIG sommar idag!! Skönt det! Vi har varit i stan i det fina vädret hela dagen =) Ja klart vi får ta en fika någon dag! Kul att du oxå har blogg föresten så jag har nått att göra om kvällarna ;) kram

2009-04-24 @ 19:58:36
URL: http://emeliealicianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0