Hej hopp

Nu är de redan torsdag kväll men ah va skönt de är =) SNART Helg =) Skulle behöva hålla på ute i trädgården och plocka men de får vi se om vi hinner, måste handla, lilla gärdscupen börjar på lördag, främmad på kvällen, träffa kompisar på söndag hm när ska vi hinna plocka i trädgården?
Ja de kan man undra men de kommer fler helger=)
Ja vad har hänt idag hm jobbat cyklade faktiskt till jobbet segt som vanligt på jobbet...
Blev hämtad efter jag slutade för jag och Fredrik tänkte vi skulle smita in och sola solarium innan barnen skulle hämtas, för jag slutade lite tidigare och Fredrik gick upp lite tidigare. Men vid scan så började bilen ryka och lukta bränt så dde va ju bara att köra till Ford istället =( Dessa jäkla bilar va trött jag blir på dem =(  Och de va bromsen som hade fastnat eller va de va?! Ine min starka sida precis hehe
Så vi fick snällt börja gå för vi fick inte köra med bilen för de kunde bli att de inte gick att bromsa alls i värsta fall...
Vi gick bort till sjukhuset där plockade Marianne upp oss och körde oss hem =)

Så imorgon får vi reda på vad detta kalaset går på =( Men vi lägger inga stora summar på den gamla bilen då får jag cykla till efter semestern sen får vi köpa en ny bil då...

Ja väl hemma va vi ute lite de va ju skönt väder sen va de middag, bollibompa och läggdags =)
Och nu sitter jag här i min ensamhet igen för Fredrik jobbar i natt med...

Självklart Mia kan vi ta en kaffe snart hade varit trevligt =)

Nej nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite

Förresten Vonka och Daniel grattis till husköpet =) jätte glad för er skull

Natti natti     Therese

Kommentarer
Postat av: Vonka

Ni är så välkomna!!! Daniel hälsar att ni måste komma när han har semester för han vill oxå umgås med er :-)

Han tycker väldigt mycket om hela gänget!!

Puss å kram

2009-04-23 @ 23:07:34
URL: http://kotok.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ajdå vilken otur! Jag är heller inte hajj på det där med bilar.. vet knappt var bromsen sitter bara.. Tur att jag inte har körkort tror jag;) haha

2009-04-24 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0