Måndag

Åter på jobbet idag kändes rätt trist samtidigt som de va skönt att allt va som vanligt igen =)
Men hade inte tackat nej till några veckor till =)
Efter jobbet träffade jag Frida vid solariet vi fick ju sola och hålla kvar färgen lite hehe
När vi körde ifrån willys och skulle hem kom jag på att de va utvecklings samtal idag så som tur va kunde Frida hämta Moa på dagis och va ute och leka med henne  under tiden =)

Va riktigt  bra i skolan han va duktig på de mesta =) skönt att höra =) undra vem han har fått de efter hehe

Korvgrillning blev de sen de va gott har faktiskt inte grillat korv än detta året så de va premiär =)
Efter de körde vi till djuraffären och köpte en kanin de har dem tjatat jätte länge om och vi har sagt efter egypten så nu va de dags =) dem va helt saliga hehe men lite svårt att bestämma namn =)

Ja josse bilderna kommer jag lovar skulle försöka mig på de nu men de är ett jobb för fredrik =/

I helgen kommer Carro, Johan och Malte och förhoppningsvis Josse, Ola och Becca med =)

Nej nu ska jag lägga mig och läsa Emma Mias dotter har ju inte så mycket kvar =)

Kram Kram   Therese


Kommentarer
Postat av: rebecca

bara fint här..ja det tycker jag..var ett bra tag sen nu..roligt för moa o leah också =)..kram

2009-04-21 @ 08:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0