Onsdag

men känns som torsdag tycker jag... Har varit hemma med Moa idag med förskyld och hostog som sören på natten, väldigt jobbigt när hon hostar mig i ansiktet =( Sover typ nån timme sen vaknar man av hennes hosta men somnar om rätt snabbt igen...
Vi ska va hemma imorgon också.

Igår va Moa hos ögonläkaren och de visade sig att hon va översynt =( Så de blev glasögon men de förklarade ju också hennes huvudvärk... Så idag va vi inne och hittade faktiskt jätte fina glasögon som hon blev jätte söt i =)

Och Rasmus va hos en pucko doktor, som sa att han va alldeles för (tjock) hur dum får man va och säga till en 7,5 åring  att han är tjock?
Men idag ringde han och berättade att alla proverna va jätte bra och då berättade jag för honom att han totalt pantad =)
(för jag va inte med igår)

Annars har de varit en rätt lugn dag idag förutom lite bråk mellan Rasmus, William och Moa... Men de hör väl till...
Mamma, Pappa och fridi va här ikväll jag skulle hjälpa dem med deklarationerna dem klarar inte de själva =)
Men glöm inte att de va timpeng på de=)
Eller hur Frida?!

 Va de denna bilden du menade lilla gumman =)

Nu ska jag krypa ner i sängen Natti natti Therese 

Kommentarer
Postat av: frida

ja klart det är timpeng ;) JAAA den bilden menade jag !!! :'( puss

2009-04-29 @ 22:47:44
URL: http://fridaismyname.blogg.se/
Postat av: mamma o pappa

det blir ett choklad i tyskland när vi ska dit som tack för hjälpen hihihi dr rasmus var hos ska nog söka sig ett annat jobb passar inte som BARN LÄKARE verkar ju helt sjuk i huvodet puss o kram

2009-04-29 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0