Tillbaka

Ja nu är vi tillbaka i kalla Sverige...
Har haft en väldigt skön semester varmt och skönt har de verkligen varit ville inte hem fast sammidigt är de skönt att vara hemma och allt börjar som vanligt igen:)
Vi har solat och badat hela dagarna :) Fast lite magsjuka har vi också haft inget kul i den värmen...
Igår landade vi kl 19 och på vägen hem började rasmus spy han har ju klarat sig i Egypten, de va ju tur att han inte började på flyget iallafall...
Nu sitter jag och dricker vanligt svenskt kaffe de va gott kan jag säga =)
Idag ska barnen va hemma från skola och dagis men imorgon ska dem börja som vanligt igen, vi ska på begravning, så vi ska inte börja jobba imorgon, Fredrik börjar på lördag och jag på måndag...

Nej nu ska jag tvätta för de är ju mycket tvätt vill jag lova =)

Puss och Kram    Therese


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det finns inget svensk kaffe ....



Hej o välkomna hem!

Låter som ni haft det bra!? Stackars med magsjuka dock, inge skoj.

Då kommer det upp bilder snart antar jag?



Kram

2009-04-16 @ 13:48:59
Postat av: Jossan

Vars e bilderna?? :-)

Tänkte du kunde få länken till min sida även om jag inte e alls så aktiv på att skriva men ibland kommer det några smarta inlägg! :-P



Kram

2009-04-17 @ 19:48:21
URL: http://jusan.blogg.se/
Postat av: mamma

ja tvätt hade man verkligen men nu är allt klart nu börjar vardagen igen men till midsommar sticker vu ju igen hihi hoppas vi får lika trevligt då som vi har haft på denna sem puss o kram mamma

2009-04-18 @ 15:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0