Tjabba, tjena, hallå

Idag har varit en seg dag på jobbet tänkte först stanna hemma i morse för jag kände mig sjuk =( ont i kroppen och febrig =( men jag gick till jobbet iallafall kändes väldigt jobbigt hela fm men blev bättre sen =)
Så va de skoldags idag så jag slutade kl 2 sen komvux nästa, idag pratade vi om 1:a hjälpen de är väldigt intressant =)
Slutade där 15.50 sen åkte jag hem och Fredrik och barnen va ute och grillade mmmmmmmmm va gott de blev mina älsklingar de gjorde ni bra =)
De va grillat kött, klyfttpotatis sallad och vitlöksdressing =)
Nu sitter jag här helt själv för barnen sover och Fredrik jobbar =( men ska snart lägga mig ska ju upp 5.10 imorgoon bitti...
Tänkte jag skulle cykla till jobbet imorgon, rätt skönt faktiskt och de tar ju bara ca 20 minuter.
Ja vad händer imorgon hm inget speciellt tror jaag ska nog in och sola fjällar ju så in i =(

Nej nu ska jag krypa ner natti natti

                                         Therese





Kommentarer
Postat av: Mia

Bra, nu hittade jag hit !! Slarvade bort adressen och ar ju inte läst på evigheter !!!



Hoppas allt är bra med dig !! Tycker nog att en kaffe skulle vara på sin plats snart !!



Kram Mia

2009-04-23 @ 00:24:45
URL: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0