Vård av sjukt barn

Ja de har jag idag, Moa är jätte förskyld och hostig, har knappt sovit nåt i natt =(
känns väldigt segt idag...
Just nu sitter Moa och tittar på tv och jag kollar runt lite på datan, chattar med Frida hon hade ju sovmorgon idag =)
I em ska Moa till ögonläkaren och Rasmus till vanliga läkaren, så vi får dela upp oss...
Jag ska lägga in lite av mina bilder med hehe.

Nu kommer lite av semester bilderna =)
 klockan halv 7 på morgonen började vi med en drink är de semester så är de
 Dem blev överlyckliga för de fanns badkar på hotellet =)
 Sötnos      gullunge  snygging
 Vi vet allt vad pappsen drömde om hehe
 Undra vad de va som va intressant där =)
 Rolig rutchkana Frida hehe
 skönt att bada    

 Här åt vi på en rätt fin resturang när mormor fyllde 75 år jätte trevligt
 Moa och hennes kompis Filippa
 Ett foto med kamelen hehe
 Lite många öl för dem kanske hihi
  AH så söta ni är hehe =)

Ja här hade vi lite grann av semestern vi vill tillbaka till värmen och bara koppla av =)

Therese

Kommentarer
Postat av: frida :)

Fetto bild på mig där ja :P JAAA rutchkanan va rolig :D haha fina bilder :) helst den sista på barnen <3

2009-04-28 @ 18:16:23
URL: http://fridaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0