Hej hopp

klockan är nu 8,25 och de är bara jag som är uppe. Fattar inte hur dem kan sova med detta borrandet och oväsen.
För nu är de full gång med uterummet, Golvet är snsrt lagt. Här går de unnan =)

Har fått sova rätt bra i natt förutom att jag har varit uppe 2 gånger hos Moa. Vi ska få henne till att börja sova i sin säng hela natten, för ibland hinner man inte själv gå och lägga sig innan hon kommer ner, och jag sover inte så bra när hon ligger upp på mig, fast att de är mysigt.¨
Men härom natten va väldigt jobbig för hon hade gett sig fanken på att inte sova i sin säng, vi turades om att gå upp och till sist blir man ju irreterad =(
Men de gick till slut.

På 4 årskontrollen på bvc fick vi en liten bok som de bla stod hur man ska göra när barnen kommer ner på natten.
Då ska man följa dem upp i sängen igen och klappa lite nätt på kinden och säga godnatt.
Men hur j_la lätt är de när hon gallskriker och absolut inte vill sova där mm. 
Men de skriver dem inget om konstigt, alla barn måste väl ha en sån övergångs period eller?
Annars tycker jag de är lite konstigt...
 Ett foto på gullungarna¨på lalandia inne hos getterna 

Nej nu ska jag göra lite frukost här och se om de är nån som vill komma upp och äta med mig
Sen får vi se om de blir stranden idag

Ha de

Kommentarer
Postat av: Marie

Tjenixen......

ja du inte lätt...vi hade samma me anton....man får försöka o inte ge med sig...men hur jävla lätt e det när tålamodet tryter..som du sa!!!

Noah är det inga problem me alls...sover som en stock hela natten o lägger sig själv......



kram....

2009-08-07 @ 14:03:42
Postat av: Vonka

alla ungar har den perioden!! Å det viktigaste är att ha bestämt sig för hur det ska vara å sen hitta en väg som funkar för alla i familjen. Det måste inte vara en traumatisk upplevelse utan man kan ta det bit för bit, det funkade på mitt monster :-) Puss på er

2009-08-09 @ 01:24:00
URL: http://kotok.blogg.se/
Postat av: mamma

mina gullungar söta som socker puss o kram rasmus o moa från oss

2009-08-10 @ 01:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0