Hej hopp

Har ni saknat mig?
Ja man saknar inte kon förrän båset är tomt haha

Har knappt suttit vid datan alls den sista tiden därför har de inte blivit nåt inlägg....

Mamma undrade om jag glömt att jag har en blogg men nej de har jag inte =) bara inte pallat sitta vid datan ....

Marie hon har inget i handen de är en stolpe som är i bakgrunden haha

Rebbe tyvärr är jag inte ledig vecka 33 men slutar vid 14 -14,30 så vi kan absolut ta en träff efteråt =)
Men vi träffas ju på lördag då är de bröllop =)

Just nu sitter jag vid datan och Moa bråkar med mig för tv funkar inte eftersom de regnar så mycket tyvärr =(
Fredrik är med Rasmus för Zlatan campen den börjar idag och de är så typiskt att de ska va såååå trist väder då, de förstör ju verkligen för alla barnen....

Nu är de min sista semester vecka sååååå tråkigt hade gärna haft några veckor till =)
Men de har man ju tyvärr inte=(

Idag ska dem börja med vårt uterum här hemma...
Så Fredrik har hållt på hela helgen med att riva ballkongen, pappa hjälpte med till igår.
Så nu har vi ingen ballkong

Och alla som kör förbi håller på att köra av vägen för de händer nåt här i Färlöv haha
Mamma sa igår att här kommer nog bli många krockar nu eftersom dem inte tittar på vägen när dem kör här förbi...

Nej nu ska jag göra vid mig får väl göra nåt vettigt idag

Kommentarer
Postat av: mamma

hej välkommen tillbaka till bloggen ska bli kul att ha en till att läsa hihihi kram

2009-08-03 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0