Hej

Idag har jag varit och jobbat väldigt segt eftersom man inte får sova riktigt på nätterna här. Jag vaknar ju så fort något av barnen kommer i trappan så då går jag upp.
I natt va de först Rasmus som va törstig vid halv 1 tiden. Sen kom Moa vid kvart över 4 och höll på tills jag skulle köra ungefär vid kvart i 6. Så jobbigt med detta tramset men vi har gett oss fanken på att de ska funka...

Efter jobbet kom becca och barnen sen kom Ola med efter han hade slutat jobba.
Ola hjälpte oss och flyttade ner strömmen så den är i uterummet nu perfekt tack så mycket =)
Sen grillaade vi korv och drack kaffe väldigt trevligt hade vi =) De får vi snart göra om eller hur ?!

Efter dem hade åkt blev de dusch för alla lite krångligt att duscha Moa nu eftersom man måste trä armen i plastpåse mm... Men de gick de med =)
Sen lite mys i soffan och kollade på tv en stund sen va de läggdags och de ska vi med göra alldeles strax.

Så natti natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0