Måndag

Oj vad många kommentarer men de är roligare att logga in här när de är en massa kommentarer =)

Ja jag vet jag har varit skitkass på att skriva här men de hinns liksom inte med, för nu har jag jobbat heltid samtidigt som jag ska hinna meed skolarbetet med...

Men from imorgon jobbar jag 70 % så ledig imorgon sen till 12 måndagar och onsdagar =)
Så då ska jag hinna plugga när barnen är i skolan och dagis...

Ja vad har hänt den senaste veckan?!

Jobbat, skolan hinna med barnen en stund och fixa mat mm mm de är ju  nästan samma varje dag...

Men i Fredags hade vi mamma, pappa, Frida, Cilla, Marcus och barnen här på middag, De va jättetrevligt.
Vi bjöd på fläskfile, potatis örtagårdssås och sallad, lite vin och öl till de =)

Frida somnade en stund i vår säng när hon skulle lägga sig lite hos moa, men jag fick upp henne snabbt när jag sa att hon sovit en timme hahaha de hade hon inte kanske 20 minuter eller nåt haha

Dem åkte hem vid 1 tiden sen plockade vi undan och sånt...

I lördags på dan gjorde vi inte så mycket, men på kvällen bowlade vi även frida va med.

De va väldigt trevligt fast att jag förlorade alltså jag kom sist av alla =( Fredrik och Frida kom på delad 1:a plats =)
Sen köpte vi pizza med oss hem och käkade de, mysigt =)
Efter de fick vi nåt flipp om botox så de kommer lite bilder om de hihi för jag fattade inte hur man lägger in filmen som vi spelade in =(

  Frida, Rasmus och Moa på bowlingen

 Frida har botox läppar väldigt snyggt haha
Jag hade också de men de blev inget foto på de...

 Jag klädde även ut mig lite och skrämde barnen, men mest Frida hon blev så rädd att hon höll på att skita på sig hahaha skit kul

Nej nu kommer jag inte på nåt mer idag återkommer sen en annan dag 

Puss på er =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0