Skola

Nu har jag kommit in på 3 kurser på komvux, så nu ska jag gå ner i tjänst till 70 %. 1 september till 30 december ska jag jobba 70% känns väldigt skönt faktiskt =)
Men sen ska jag ju va på skolan rätt mycket också, men de känns faktiskt väldigt kul =)

Idag har Jonas varit här hemma och målat kupan på vårt tak varken jag eller Fredrik vågade stå där uppe men de vågade Jonas så de va ju tur =)
Så >Fredrik hämtade honom efter han hade slutat idag sen körde han honom hem också =)
Imorgon ska han följa med hem direkt efter jag slutar jobba och måla en gång till sen är de klart =))

Sen imorgon skulle mamma, pappa och Frida komma en runda dem ville träffa barnen sa hon, men sen kom hon på att dem även ville träffa oss så de va ju snällt haha

Men dem skulle till Ikea en runda först imorgon de vill jag med men vi hinner inte följa med, för jag jobbar till halv 3 och sen ska >Rasmus på kalas kl 17 =)
Vi får ta de en annan dag hoppas jag att jag kan få min man till hehe =)
 Våra små älsklingar i poolen

Nu ska jag gå och lägga mig ska ju upp kvart över 5 imorgon bitti med =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0