Söndag

lugn och skön söndag har de varit idag, skönt...

Igår va Moa på kalas och Fredrik jobbade, så jag och Rasmus körde till öb och köpte lite grejor. Egentligen lite grejor som man inte behövde men ändå... Vi hade de riktigt kul när vi gick där i lugn och ro och kollade.

Efter de körde vi hem till mamma, pappa och Frida för att kolla på deras nya ute möbler skit snygga =)
Sen va de dags att hämta henne igen, vi körde hem och stekte hamburgare de va riktigt gott vi va duktigt hungriga, hade inte käkat lunch hihi...

Myskväll hade vi sen jag och barnen, >Fredrik hade inte mycket att göra på jobbet så han kom hem redan vid 21 tiden. 
Vi eller rättare sagt Rasmus kollade på Arn. Så de blev en riktigt mysig kväll =)

Idag har bara varit slappedag känns de som, Rasmus leker med Marcus och jag och Moa har spelat lite data och sånt =)

Nu ska snart Marcus hem och vi ska ha lite tacos om en stund.

Ha en trevlig söndag 

Kommentarer
Postat av: Vonka

Söndag??? Nja snarare onsdag!!

2009-08-26 @ 21:37:25
URL: http://kotok.blogg.se/
Postat av: mamma

hallo strax en hel vecka sen du bloggade hihihi tack för en trevlig kväll i går jätte god mat o vin kram mamma o pappa o lilla syster

2009-08-29 @ 14:56:55
Postat av: Frida

SV: Nejdå jag har inte ont ;) <3

2009-08-30 @ 17:39:15
URL: http://fridaismyname.blogg.se/
Postat av: rebbe

hej! tycker du bloggar dåligt =)..allt bra med er anners.? leah vill snart busa med moa igen..kramar

2009-08-31 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0