Söndag

Idag ska vi åka til mormor och morfar en runda =)
Lite flygande jakob och tårta skulle dem bjuda på mm gott

Nu tittar moa på lilla prinsessan, Rasmus leker med Fabbe och Fredrik målar och jag sitter vid datan =)

Igår kväll åt vi räkor och drack lite vitt vin de va gott =)
Men sen satte vi oss i soffan och tittade på tv då somnade jag och Moa hihi 
Fredrik tyckte de va lite tråkigt eftersom vi somnade men men skönt va de att somna på soffan =)

De är alltid riktigt skönt men de är så jobbigt när man ska gå och göra vid sig  =(

Imorse väckte barnen oss vid 9 tiden men jag va fortfarande trött då har nog sovit för lite i veckan =)
måste nog börja lägga mig tidigare när jag ska upp på morgonen...

Nej nu ska jag gå och göra vid mig innan vi ska köra =)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0