Onsdag

Jag blir helt rörig på dagarna trodde först de va tisdag idag...
Ja de är väl så när man inte behöver gå och längta till de blir fredag =)

Idag har jag varit hos sjukgymnast med min onda nacke de kändes riktigt bra, hon drog och slet lite i nacken. Fick även ha värmedyna på nacken NICE =)¨

Efter sjukgymnasten åkte jag och handlade själv wow vad lätt de gick då =)
Och de blev inte en massa onödiga saker...

Sen har jag och barnen varit ute på skolgården, Fredrik har målat och håller fortfarande på =)

Nu ska jag snart börja med maten de ska bli spagetti och köttfärssås idag =)

Ha de bäst puss haj

Kommentarer
Postat av: mamma

hallo tess har du glömt att du har en blogg kram

2009-07-30 @ 14:43:49
Postat av: rebbe

hej hej! jag är ledig vecka 33..du med ?kanske ta en sväng till parken med barnen då? kram

2009-07-30 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0