Tisdag

idag har man jobbat igen och sen va de lite lek uppe på rummen med barnen, för annars hade Moa somnat...
Vi kopplade även in tv som rasmus hade fått av mamma och pappa =) De blidde bra...
Så spelade vi lite guitar hero för att testa så den funkade hehe

Ikväll har vi varit på Torsebro badet med Rasmus fotbollsklubb och de va väldigt trevligt, vi grillade och snackade lite skit =)
När vi kom hem skulle dem självklart börja joksa om att dem inte skulle lägga sig men de va dem tvugna till. Dem ska nämligen upp tidigt imorgon bitti.
Men imorgon är sista dagen för dem på dagis och fritids sen har dem sommarlov =) För Fredrik är ledig torsdag och Fredag sen jobbar han i helgen sen har vi semester allihopa =)

Jag längtar vi behöver verkligen semester nu =)

Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon med...

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0