Hemma från Lalandia

Vi kom hem igår eftermiddag, de va rätt skönt för jag mådde inte riktigt bra =( Jag, Frida och pappa blev magsjuka...
Men nu mår jag bättre =) Vi hade jättemysigt och väldigt trevligt, som vi alltid brukar ha när vi umgås =)

Vi kom dit i torsdags kväll, då blev dde bara att bädda sängar och plocka upp kläder mm. Mormor gick en runda med Frida, Rasmus och Moa dem tyckte de va tråkigt när vi plockade upp grejorna...

Midsommarafton började med sång ör Moa och en massa paketer....
Kläder, leksaker, skrivbok, bok, halsband mm. Man kunde ju inte tro att hon hade fått nåt innan, men de hade hon =)

Sen blev de bad och de va riktigt roligt dem hade en ny rutchkana där som tom JAG tyckte va skit rolig...
Moa vilade sig när vi kom hem och vi hängde upp ballonger och dukade med prinsess duk och servetter, sen fikade vi med jordgubbstårta och sjöng för Moa.
Sen blev de såklart sill och päror jordgubbar och grädde.

I lördags va de bad som gällde ett par timmar lika kul då... Va även runda på monky tonky med barnen. Även pappa och morfar tyckte de roligt =)
Middag och mys blev de hela kvällen...

Söndags va Fredrik, mamma, pappa, Mormor och morfar i tyskland. Frida va magsjuk och låg och vilade sig.
Jag, Moa och Rasmus va hos geterna och på stranden riktigt varmt och mysigt =)
Sen badade vi lite men när vi kom till stugan igen så blev jag magsjuk =(
Låg hela kvällen...
Igår va vi uppe och plockade undan och ut allt i bilen... sen körde vi vid 10 tiden...Moa och Rasmus gnällde och bråkade en stor del av vägen hem =( Usch jobbigt när man inte mår riktigt bra heller =(

Bilder kommer senare

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: mamma

ja vi hade det verkligen jätte mysigt synd ni blev sjuka bara kram mamma pappa frida

2009-06-23 @ 21:04:58
Postat av: Vonka

Grisfesten på farmen, gå in på deras hemsida :-) Annika å Lasse har bokat!! Kul att ni hade trevligt men skit med magsjuka....Kram

2009-06-24 @ 23:52:19
URL: http://kotok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0