Måndag

och jag har börjat jobba idag 50 % så de va mellan 7-11 helt ok =) Fast de kändes jobbigt...
När jag kom hem gjorde vi typ ingenting jag va trött =(
Men Fredrik ringde sydbygg för vi ska ha uterum och dem skulle komma hit i veckan =)
Dem har varit här och räknat på de och de va inte väl överkommligt pris... visst allt sånt är dyrt men vi vill ha de =)

När Fredrik hade kört till jobbet, så gick vi hem till Madde och drack kaffe... Malin (hennes syster) va också där med lilla Zelda. Idag höll jag henne för första gången =) Vi skulle egentligen träffat josse, Becka och barnen i tivoliparken men sen kunde dem inte=( Moa blev lite siggi men de gick över rätt snabbt=)

Gick hem vid 18 tiden för att fixa lite mat.... Vi va sketahungriga när de väl va klart...

Sen blev de lite tv för barnen nu sover dem och jag sitter vid datan lite =)

För övrigt denna helg så va vi på trädgårdsfest i Lördags och de va himla trevligt, jag och josse drack vin så vi åkte inte hem förrän vid 12 och både Fredrik och josse skulle upp och jobba i söndags=)
Och jag skulle städa och duka mm mm inför kalaset och de va med segt för de blev nog lite för mycket vin =)
Men jag hann barnen hjälpte faktiskt till rätt mycket...

Och kalaset gick jättebra förrutom att Moa blev väldigt ledsen när alla åkte samtidigt för hon ville att kalaset skulle vara längre... Men när hon väl lugnat ner sig och provade bla sin prinsess klänning och alla fina kläder hon hade fått, så blev de bra igen =)

 Här har vi den stora prinsessan som fyller 4 år på Fredag =)

 Ibland är dem bara såhär underbara och vill sova ihop =)
 Min man =)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken gullig prinsessa o vilken gullig storebror hon har lika goa båda två kram mormor.morfar moster frida

2009-06-15 @ 21:48:49
Postat av: mamma

glömde säga vilken gullig man du har med kram svärmor annika

2009-06-15 @ 21:50:22
Postat av: frida

gud va söt hon var i klänningen :DDDD

så sött att dom vill sova tsm :D Älsklingar <3333

2009-06-16 @ 15:39:19
URL: http://fridaismyname.blogg.se/
Postat av: mormor

gull ungar nu ska vi snart åka o bada o fira moa igen hihi puss o kram mormor o morfar o frida

2009-06-16 @ 20:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0