Måndag

och jag är fortfarande hemma ska börja jobba i slutet av denna veckan eller på måndag...
Arbetsledaren ringde idag och undrade hur de va med mig och när jag kom tillbaka, dem saknade mig =)
De är ju skönt att veta...
Men när jag börjar jobba är de dags för storstädning usch så tråkigt =(

Men iallafall idag har ska Fredrik jobba natt så han börjar 22 ikväll, så han har hyrt släp och är just nu på tippen. Vi hade ju mycket skräp både ute och i tvättstugan...
Skönt att bli av med de =)

Rasmus är i skolan men slutar kl 13, Viktor ska följa med honom hem efteråt....
Så dem kommer snart hem, sen är de dags för mellanmål =)

Moa har vatt rätt siggi innan men nu är hon på bättre humör, skönt =)

Imorgon ska jag följa med mormor och köpa present till Moa hon önskar sig en ny cykel, vi får väl se om vi hittar nån...

Nej nu ska jag hitta på nåt annat

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas du mår bättre nu va kul att storstäda på måndag hihi men ja gillar ju att städa kram mammi

2009-06-08 @ 19:14:59
Postat av: Vonka

Hur fan kan man gilla att städa?? Å speciellt på jobbet??!! Ja, jag vet hon är konstig men vi älskar henne iafs

Hur går det för dig gumman? Jag tänkte ringa men har haft fullt upp, tror jag.. Å när jag väl sitter ner är kl 00suck Men jag ska försöka ringa imorron.



Sov gott kram

2009-06-08 @ 23:51:12
URL: http://kotok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0