Onsdag

Fredrik jobbar, Moa är på dagis och Rasmus är i skolan och jag slappar =)
De behövde jag verkligen kan jag säga, men jag tänkte ta och dammsuga strax på ovanvåningen och kanske plocka lite här nere... Här är stökigt skitigt tycker jag =(

Nej Vonka jag ska inte stressa tillbaka de får ta den tid de tar, men jag vill ändå komma igång. Fast att jag känner att jag inte orkar de än...

I eftermiddag ska jag till ögonläkaren och prova ut om jag kan ha linser för jag använder ju inte mina glasögon =//
Så kanske jag slipper ha sån huvudvärk alltid =)

Nej de va ett litet inlägg nu måste jag ta tag i dammsugningen...

Ett litet foto på mina gullungar
  Moa             Rasmus

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Vonka

Jag vet att du vill komma igång men det hjälper inte.. Tyvärr det tar den tid det tar för att läka. Det är som ett sår. Synd vi inte bor lite närmare, då hade vi kunnat fika hela dagarnas Kram snuttan

2009-06-04 @ 09:23:48
URL: http://kotok.blogg.se/
Postat av: mamma

vilka gull ungar dom är kram mormor o morfar o moster

2009-06-06 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0