Redan Fredag

Usch vad tiden går, nu är de redan fredag.... Och jag har varit hemma hela denna veckan och faktiskt tagit de rätt lungt =)

Ja igår va jag faktiskt och handlade inför helgen. Och sen ringde mamma och frågade om jag ville med in till stan en runda, ja de kunde ju va trevligt =) Och de va de, köpte en klänning och ett linne till mig, till Rasmus ett par jeans på jc, till Moa lite födelsedags presenter som kjol, skjorts, blus, piratbyxor =)

Mamma hittade med lite kläder =)

Sen på kvällen åkte vi in till tivoliparken och kollade på Kevin Borg, Bröderna Rongerdahl mfl. De va mysigt.
Där inne träffade vi många att tragga med =)

Vi va inte hemma förrän vid 22 så ungarna va mega trötta i morse... Men de va bara en stund dem piggnade till rätt snabbt =)

Nu är Rasmus i skolan och Moa på dagis och Fredrik jobbar.
Jag ska ställa mig och göra tårtor och colleslaw till ikväll, för då ska vi ha lite fest hemma hos mamma, pappa och Frida eftersom mormor har fyllt år. Så de blir en liten överraskningsfest för henne med lite folk hon inte vet om som kommer =)

Så vid 12 ska jag, Frida och mormor in till hälsa och helhet och bada med mormor sen ska hon ha lite massage och make-up. Inför kvällen som hon tror ska bli grillning med oss vanliga =)

Ha de bra 

Hej hopp 

Kommentarer
Postat av: mamma

vi hade en mycke trevlig kväll mormor gillade verkligen det o det var ju meningen så allt va perfekt kram

2009-06-07 @ 10:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0