skattepengar

jag hade redan fått dem =)
Och jag som försökte reda ut på deras hemsida när man skulle få dem hihi klantskalle

Men nu hade jag dem på kontot så de va ju trevligt

Ja jag va ju med mormor och morfar på maxi idag och de gick väldigt bra, dem köpte en cykel till moa som hon ska få på söndag när hon har kalas =)
Och jag hittade skor 2 par där plus en tröja och kofta till mig =)

Efter vi hade varit på Maxi och dem skulle köra hem fick jag lust att åka till eko och köpa present till moa så de gjorde jag =)
Och jag hittade sparkcykel, 2 filmer, lite smågrejor som nåt block och pengabörs mm
Så nu va de klart skönt

Imorgon ska jag till jobbet en runda med läkarintyget, när fredrik sover.
Sen ska vi hämta Rasmus kl 13 och åka in till stan för att köpa avslutningskläder =)
Och lite egentid med honom...

Nej nu ska jag försöka sova =)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0