Skolavslutning

Va de idag och de är alltid lika mysigt och trevligt =)
Vi samlades i skolan kl 7,50 och då sjöng barnen lite och sen va de fika. kl 9.30 va de kyrkan och de va trevligt men de va lite utdraget fick träsmak i röven...
Och jag förstår inte hur dem har tänkt när dem byggt denna kyrkan för bänkarna är ju konstigt placerade...

Så kvart i 11 va vi hemma och då fixade vi lunch för att åka till tivolibadet sen. Så vi va på badhuset vid 12 och åkte därifrån vid halv 4 mysigt =)

Pizza köpte vi med oss hem och sen ska de bara bli en lugn tv kväll idag för sen är resen av helgen är fullbokad...

Imorgon ska vi på fotboll från kl 9 till ca 13, sen är de hem och duscha för sen ska vi på trädgårdsfest hos Fredriks moster. Jag är även bjuden på dildoparty men de hinner jag nog inte med =(

På söndag är de kalas för Moa hon fyller år midsommarafton och då är vi på lalandia =)

Ska bli skönt att komma iväg och ta de lugnt =)

Jag tänker på dig gumman (Madde) du vet att du kan ringa när du vill om du behöver prata =)

ha en trevlig helg  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0