Skön helg

Sorry dålig uppdatering, men jag har inte suttit vid datan på länge...
Har inte pallat.
Vi är ute hela dagarna sen är man så trött på kvällen så jag deckar framför tv:n =)

Men hela denna helgen har varit helt underbar, vi har varit på stranden hela dagarna (fast fredrik har kört till jobbet kl 13) men jag och barnen har varit kvar =)
Igår åkte vi hem till mamma, pappa och Frida efter stranden, dem bjöd på jätte goda grillade fiskpaket och vin =) Jätte trevligt hade vi... Fredrik kom efter jobbet  =)
Men vi stannade till vid 1 tiden...

Idag har vi med varit på stranden och sen köpte vi pizza med oss hem, de va gott vi va jätte hungriga =) Sen badade Rasmus och Moa i poolen här hemma....

Nu sitter vi och tittar på tv men ska snart gå upp och somna barnen för jag känner mig trött =) Och de är dem också...

Ha de gott

Kommentarer
Postat av: mamma

ja denna helgen har varit jätte mysig kram

2009-06-28 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0