Söndag

Idag har varit en slappedag men de behövdes känner jag =) Igår kväll va Lotta och Mattias här med sina 3 flickor. Vi hade jätte trevligt, de ska vi snart göra om =)
Lite gott vin och god mat hade vi så dem åkte inte hem förrän 1-1.30 =) Alla barnen somnade så de blev väldigt tyst vid 11 tiden =)
Barnen lekte jätte bra , Rasmus va negativ innan för han skulle leka med en tjej, men senare på kvällen sa han att de va jätte kul och kunde leka med henne igen =) så de va inte så farligt med lite tjej basiller =)

I Fredags när vi hade överraskningsfest för mormor så blev hon jätte överaskad och glad även lite tårögd =)
De va trevligt och väldigt uppskattat...
Men Frida va trött och somnade på soffan vid 10 tror jag kl va =) Men när dem andra hade åkt hem kom hon ut till oss och snackade lite =) Moa och Rasmus tittade på tv och lekte lite man märkte inte av dem knappt...
Vi åkte hem vid halv 1 tiden så man har varit lite seg hela helgen =) Menjag körde så jag mådde inte dåligt iallafall...

Idag har Moa varit på kalas hos Alva när jag skulle hämta henne följde hon med Ebba hem istället och lekte vidare, nu är Fredrik och hämtar henne =)
Rasmus va och lekte med Fabbe och Viktor men är hemma nu =)

Snart är de dags för mat och de blir rester sen igår men de ska bli gott =) och efter de blir de soffan och sen sängen =)

Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0