Tisdag

och snart åker vi till Lalandia de ska bli såååå skönt att komma bort härifrån ett tag =) Vi åker på torsdag eftermiddag...
Vi ska fira gullungen Moa i lalandia med för hon fyller år på midsommarafton =)

Stort tack till Jonna som ska passa katten och kaninen när vi är iväg =) Annars hade vi inte kunnat åka iväg...

Idag när jag kom hem blev de lite kaffe sen duschen för mig för jag hade varit i stallarna på jobbet... Sen åkte vi in till stan för barnen skulle handla på br =) De gick jätte bra och snabbt faktiskt för dem visste båda 2 vad dem skulle ha =)

Vidare till vårdcentralen med Moa för hon fick några konstiga utslag på armarna =( Trodde först de va nån alergisk reaktion för hon åt på blad igår... Men de va de inte för de va antagligen femte sjukan!? Och då fick man utslag och sen rodnande kinder och de har hon haft ett tag nu...
Men de skulle gå över av sig själv så vi får väl se hur lång tid dde ska ta...

Imorgon ska jag jobba mellan 6-10 sen ska Jonna komma och lära sig larmet och få nyklarna =)
Rasmus kompis William ska va här från 10 imorgon så då har Rasmus nåt att göra iallafall =)
Efter de ska  vi packa packa och packa allt vi ska ha med oss till lalandia =)

Senare på kvällen ska jag och mamma köra och handla mat som vi ska ha med oss =)

Nej nu ska jag slå in lite presenter till Moa

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0