Tisdag

och jag har varit hemma idag med, har blivit sjukskriven till den 12 juni pga krisreaktion...
Men tänkte försöka gå och jobba tidigare om de går =)

Usch vad tiden går nu är de skolavslutning nästa vecka. Och sen ska Rasmus börja 2:an de känns konstigt
Han börjar verkligen bli stor... De märks även på sättet han är på nu, kaksig och nosig....
Men samtidigt är de skönt att dem börjar bli stora och klarar sig lite mer själva =)

Idag har Fredrik och Moa med varit lediga men vi har inte gjort så mycket jag har ingen ork precis =(
Moa hon går här och leker lite för sig själv så vi låg lite i solen =)
Rasmus kom hem efter skolan kl 13 men sen ringde Kalle hans kompis direkt, så dem lekte till kl 16.
Efter de så åkte vi och hämtade bilen den hade varit på verkstaden för vi skulle ha dragkrok, och de fick vi nu. De behövs ju =)

Sen va de dags för Rasmus fotbolls träning.

Självklart Mia kan vi ta en kopp kaffe nån dag denna eller nästa vecka, Du kan väl höra av dig när du hämtar barnen eller nåt =)

Nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag lägga mig =)

Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Vonka

Tänk dig för.. gå inte tillbaka till jobbet för tidigt då hamnar du bara på ruta ett igen.. Var rädd om dig!! Puss

2009-06-02 @ 22:48:56
URL: http://kotok.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag kommer till dig nästa vecka :) Ska bli kul att tragga igen allt ;)

2009-06-04 @ 23:45:09
URL: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0