1 Dag kvar

Ja jiiipppieeeeeeeeeeee hihi nu börjar de bli nervöst =)     Jag tycker de är läskigt att flyga eller lyfta rättare sagt....
Så i helgen har de blivit packa packa packa, men de är ju hela tiden man lägger i nåt till. Jag kommer på att de hade varit bra att ha med och de måste vi ha med oss =) Hoppas vi inte får övervikt =)
Men nu är de bara nesecärerna som ska packas ner......
Ja alltså är de sista dan att jobba imorgon på 2,5 vecka ska bli helt underbart =)

Efter jobbet imorgon ska jag och Fredrik ín till stan och växla pengar och fixa de sista =)
Moa ska följa med Alva hem och leka efter dagis, Rasmus ska faktiskt va på fritids han har varit och lekt med William idag.
Susanne ska passa Misan när vi är iväg, så hon kommer hit imorgon när vi kommer hem ska ju få nycklen och larm och visa var maten och sånt är =)

nej nu ska jag duscha Moa sen är de läggdags för dem snart =)

Ha de bra       pusshaj

Kommentarer
Postat av: Friiida <3

Guud vad jag längtar :DDDD <3 Skulle inte madde tagit hand om Misan egentligen ? JAg försöker tänka att de e imorn vi åker för jag tänker lixom att vi åker mitt i natten eller ja har man somnat så märker man ju inte att timmarna går sen är vi där kl 4 ska jag gå upp :D <3

2009-03-30 @ 20:25:43
URL: http://fridaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0