3 Dagar kvar

Ja nu börjar de dra ihopa sig bara 3 dagar kvar sen åker vi hihi

Idag kom Frida hit i morse sen packade vi och Moa och Rasmus fick prova kläder vilka dem kunde ha =) Men de va mycket som faktiskt fortfarande passade. Och jag som hade beställt en hel del också aja de behövs säkert =)
Efter vi packat så åkte Rasmus till kompis och jag och Frida körde till stan de blev en runda i solariet först. sen klippte jag mig, de blev rätt bra men ska nog gå till den gamla frissan hädanefter =) En liten runda på stan gick vi efter de men hy vad kallt de va.

Så de fick bli en runda till maxi sen Rasmus skulle köpa ett spel så jag va skickebud. Så nu fick han sitt spel.

Va hemma vid halv 4 tiden då blev de en kopp kaffe sen kollade jag vidare i väskorna, gud va mycket de blir man packar ner kommer säkert inte använda allt...
Och vad nojjig man är att man glömt nåt, huvudsaken är att pass, pengar och biljetter är med ju resten kan v köpa om de stannar hemma =)

Nu kollar Fredrik och Rasmus på fotboll portugal-sverige, Moa tyckte nog de va tråkigt hon somnade på soffan =)

Ha en trevlig kväll för de ska vi ha

                        Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0