7 arbetsdagar kvar

Ja de är de bara 7 dagar kvar att jobba sen åker vi jiippiieee.....  Ska bli skönt att tänka på nåt annat =)
Idag va de jobbedags igen känndes faktiskt riktigt jobbigt för jag va inte på homör alls idag =( Sen alla dessa bubbiga människor som bara surar och går för sig själva *=) Tur där är nån vettig =)
När jag kom hem tänkte jag att jag skulle ut och gå en runda innan jag skulle hämta barnen, men när jag hade gått i ca 5 min så messade mamma om jag bjöd på kaffe. och självklart gjorde jag de =) Dem hade ju varit och fixat allt med begravning och allt annat som ska fixas...
Men efter vi hämtat Rasmus och Moa frågade jag om dem ville ha korvstroganoff och ris och de ville dem...
Så de blev en riktigt trevlig eftermiddag med middag, skratt och lite flams hihi 
En promenad blev de efter middagen men inte så lång för mamma tyckte de va kallt hihi

När dem åkte vid 18 tiden blev de bollibompa för barnen och jag fick lite pluggat. Sen va de läggdags dem va rätt trötta och börjar bli snoriga och ont i halsen får väl se hur dem mår imorgon... Men de blir ju så när man tror de är sommar bara solen skiner =) Men de är rätt gulligt hihi

Så tack för en trevlig eftermiddag, vi behövde allihopa tänka på nåt annat och ha kul =)

 Nu ska jag kolla på spårlöst

Ha en trevlig kväll    Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0