FREDAG!!!!!

Äntligen!!!!

Ah vad skönt nu är de helg, denna veckan har känts seg.
Sitter just nu på jobbet och väntar på att kl ska bli 14 så jag kan gå hem=)
Eller rättare sagt köra och handla, där är säkert skit mycket folk på Maxi.
Vet inte riktigt vad vi ska ha för middag ikväll men funderar på om jag och barnen ska ha pizza, Fredrik jobbar ikväll med, hela helgen jobbar han=(
Men ibland är de mysigt att bara sitta hemma med barnen och titta på tv och mysa =)

Mamma, Pappa och Frida ska köra till Lund och handla jag vill med följa med egentligen men de är inget kul för barnen. Men jag vill också till Gina Tricot, ska nog försöka åka till Malmö nån helg och handla där på Gina Tricot =)

Nu är de bara 25 dagar till de är dags att vi ska till Egypten längtar, längtar, längtar.
Imorgon tror jag att jag ska röja lite i tvättstugan men de kan snabbt ändras om de skulle hända nåt annat roligare, men planen just nu är att jag ska städa där...

Nej nu börjar kl närma sig 14 så måste packa ihop väskan och så, kan ju inte stanna för länge =)

Puss och Kram  Therese
  


Kommentarer
Postat av: frida <33

vi va på center syd istället i löddeköping :) där finns ju New Yorker me <3 Längar också till egypten!! ska bli såååååååå skönt :D <33

2009-03-07 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0