Fredagen den 13...

Ja de är de ju faktiskt idag, men de har inte hänt nåt speciellt för de... Inte än iallafall.
Jag har inte skrevit på några dagar för jag har varit så trött så jag har inte orkat helt enkelt =)
Hoppas ni har överlevt ändå hihihih
Idag är de fredag och jag sitter på jobbet just nu ska snart gå hem, ska hämta barnen sen ska vi till badhuset.
Tycker de är riktigt skönt att åka dit en runda men de brukar va mycket folk där på fredagar. Efter badhuset får de nog bli pizza för Rasmus ska på disco ikväll på skolan, de börjar klockan 18 - 19.30 =) När han kommer hem lär han nog va helt slut efter en hel dag i skolan och bad sen disco på de.
Men de gör inget om han är riktigt slut efter de för imorgon ska han spela fotboll och dem ska samlas redan 8.15 usch va tidigt en lördag =( och de varar hela dan till 14 typ =) men som tur är så är Fredrik ledig denna helgen så han får följa med på de =) Jag och Moa ska nog va hemma och städa lite.

Imorgon eftermiddag ska dem till Mormor, morfar och Frida dem ska ju sova där, för vi ska på 30 årsfest hos Cilla och Marcus. Ska bli riktigt kul =)

Nej nu ska jag snart sticka och hämta mina hulliganer hihi ha en trevlig kväll

                              Puss och Kram Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0