Lördag

idag är en sån lugn lördag bara jag och Moa hemma hon tittar lite på tv och jag satte mig lite vid datan.
Fredrik och Rasmus körde hemifrån redan lite efter 8 imorse, dem sskulle på fotboll. Men vi fick verkligen ingen sovmorgon imorse, Rasmus kom redan 6.05 och kunde inte somna om =( Ändå va de så mycket igår och han va helt slut när han kom hem efter discot. Både Rasmus och Moa la sig i vår säng vid halv 9 igår kväll och somnade.

Jag och Moa ska plocka undan lite här hemma nu på förmiddagen sen ska vi gå ut en runda, de är ju så skönt väder =)
Man blir ju bara så glad och pigg när de är så här fint väder =) De känns verkligen att de är vår på ingång =)
De märks på Moa med att hon känner av de hon är på riktigt bra homör idag, glad och mysig inget surande =)

17 dagar kvar till vi åker till den riktiga värmen ska bli helt UNDERBART =) med semester jag behöver de känner jag.
Börjar bli riktigt sleten och irreterad på dem flesta på jobbet =( men de blir nog bättre när jag har fått va ledig ett tag rättare sagt 19 dagar ska jag va ledig.

Senare idag ska bar´nen till mamm, pappa och Frida dem ska sova där i natt =) De tycker dem ska bli kul. Rasmus ska på kalas idag också kl 18-20.30 så pappa ska köra honom innan han kör oss till festen =)

Nej nu ska jag starta dammsugaren och plocka undan lite här innan vi går ut i de sköna vädret =)

Ha en trevlig lördag                  Puss och Kram Therese
     Här har ni min gulliga och glada Moa =)

Kommentarer
Postat av: mormor

va gullig moa är kram

2009-03-14 @ 10:55:49
Postat av: frida :)

mosters flicka ;) gullunge :) <333333

2009-03-14 @ 14:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0