Lördag

Hade tänkt åka hem till mamma, pappa och Frida idag men tappade gnistan till de, innan idag =(
Vissa saker ska man tydligen veta utan att någon sagt nåt... Hur f_n ska de gå till hade ni tänkt?

Så nu känner jag bara för att sitta hemma ikväll med barnen, och kommer nog göra de också =)

Hade ju tänkt städa idag men som vanligt hände de nåt roligare, vi åkte in till stan innan idag och shoppade. 
Fredrik handlade för sina födelsedags pengar och de blidde en öl maskin =) en öltunna köpte han med så klart för han va kanske sugen på en kall öl senare ikväll när han kommer hem från jobbet   =)
Skor till oss allihopa blev de gympa dojjor till mig och Rasmus, Fredrik skulle ha foppa toflor för de behövs i Egypten, Moa fick sandal som också är till Egypten så klart...
Men Frida är för gullig hon erbjöd sig att komma hit imorgon och hjälpa mig att städa i tvättstugan =)

Nu sitter barnen och kollar på Boog & Elliot 2 som dem hyrde när vi va i stan, riktigt rolig film faktiskt...

Melodifestivalen får de bli senare med lite mys framför tv:n.

                               Vi hörs sen Puss och Kram
                                                                                Therese

Kommentarer
Postat av: Vonka

Ja vissa saker ska man bara beta, det där känner jag igen!! Hopps det löste sig för dig iaf :-)



Saknar er som fan!!



Puss å kram

2009-03-07 @ 21:07:49
URL: http://kotok.blogg.se/
Postat av: frida

Hihi :) de va ju kul o höra :P <33

2009-03-08 @ 19:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0