Måndag

Måndag igen, men de va faktiskt inte så segt idag när man tänkte på att de bara är 2 hela veckor kvar att jobba =) innan vi åker =)
Men annars har de varit vanlig jobbe dag idag som vanligt. Slutade halv 3 och när jag kom hem höll Fredrik och Moa på att skala potatis, Rasmus va hos Kalle. Vi bestämde oss för att gå ut och gå en runda de va skönt =)
Hade bestämt med kalles pappa att Rasmus skulle komma hem halv 5 men när vi kom hem 10 över 4 stod han redan här hemma och va jätte ledsen, men vi kom fram till att han hade kommit hem typ 5 över 4 så han hade inte stått här så länge som tur va... Men i de läget tänkte jag direkt att han nog ska ha en mobil iallafall =)
Men väl hemma och alla glada igen så va de dags för middag och de blev potatismos, stekt falukorv och bönor alla gillade faktiskt maten kul att höra nån gång =)

Nu är Fredrik och jobbar och jag känner mig ensam här hemma i den stora sängen =(

Men nu ska jag försöka sova 

Natti natti  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0