Söndag

Söndag och en jobbig dag tycker jag... Barnen har lekt med kompisar och de gick bra, så jag kunde plugga lite de behövs för på onsdag är de test...
Men när Fredrik kom hem från jobbet åkte jag med mamma och pappa till mossans (farmors) lägenhet, va först nervös hur pappa skulle ta de men de gick bra. Vi kollade igenom lite post och så. Hon har antagligen gått bort i torsdags morse.
För sängen va ej bäddad tex.
Men när vi åkte därifrån och jag kom hem bröt jag ihop och grät jätte mycket.
De jag tänkte mest på va att hon faktiskt hade kort kvar på mig på väggen tex. Så hon kan ju inte ha glömt mig helt...
Och att se hur dåligt pappa mår de är hemskt att se...

Nu ska vi somna barnen och sen ska jag och Fredrik slappa framför tv:n.
Sen är de jobbedag imorgon som vanligt allt stannar ju inte upp fast de är så här.

Ha de bra
                         Puss och kram    Therese

Kommentarer
Postat av: mamma,pappa.frida

tack för en jättetrevligt eftermidda o god mat i dag men behövdes piggas upp kram

2009-03-23 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0