Söndag

I förrmiddags va vi på eko Fredrik behövde en ny resväska till vi ska iväg, Men de blev ju även lite annat smått och gott =) Ramus va hos Fabbe och lekte, Moa ville köpa pussel för sina pengar så de gjorde hon, hon älskar att sitta och pussla...
När vi va på väg till eko messade Frida och frågade om vi skulle städa tvättstugan idag eller göra nåt annat, givetvis blev de nåt annat.
Så vi hämtade Frida på vägen hem och väl hemma dammsög jag både ovanvåning och nedervåningen. Skönt att ha gjort de..
Frida och Moa lekte mamma pappa barn dem verkade ha himla roligt =) men när Rasmus och Fabbe kom in på Moas rum och ville va med tyckte Moa de blev stimmigt så hon ville gå ner...
Middag idag blev potatismos och ungsbakad falukorv men som vanligt tyckte ju inte Rasmus maten va god, korven smakade järn idag konstig korv... Men vi andra tyckte om maten.

Sen skulle killarna gå ut och då ville Moa också gå ut så jag och Frida följde med ut, de blev först lite lek på tennisbanan, efter de blev de nån spionlek Rasmus och Fabbe spionerade på oss och vi sprang och sprang, men de va riktigt kul och samtidigt fick man lite motion skönt....

Duschning och en kvällsmacka nu när Frida har åkt hem sen ska jag somna barnen och kanske krypa ner själv med kanner mig lite seg i kroppen =(
Vill inte bli sjuk igen tycker vi har varit dåliga vad vi ska nu...

                                                   Ha de bra 

                                                        puss och kram Therese 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0