Tisdag

Skrev inget igår för när jag kom hem från jobbet va de middag och lite mys med barnen, för jag skulle iväg och träna. Träffade josse och Ingela på friskvårdshuset sen va vi på indoor walking, jobbigt men skönt att träna. När jag kom hem duschade jag sen kollade vi på Familjen annorlunda. Fy för att ha 10 ungar tycker de kan va jobbigt med 2 ibland =)

Idag har jag jobbat, ringde hem innan idag för Fredrik va ledig, Moa skulle prata och hon sa "mamma varför är aldrig du hemma som pappa? Jag vill att du också ska va hemma på onsdan" gulligt =)
Sen att jag är hemma på helgerna och Fredrik jobbar då de är inte samma sak.
När jag kom hem åkte Fredrik och tränade, jag och Moa gick ut på en promenad till vinnö och där stannade vi på en lekplats, skönt ända tills vädret ändrades och de började spö regna på vägen hem från vinnö =( Rasmus följde med Fabbe hem efter skolan idag. Men han va inte på de bästa homöret när han kom hem sur som ättika och vi skulle ha skit äcklig mat fick vi höra när han öppnade dörren =( men ändå åt han med väldigt bra aptit =)
Frågade om de va nåt som hade hänt men de va de inte sa han.

imorgon ska jag jobba länge ända till 17. men de blir ju lite komp timmar, de är ju alltid bra.

På lördag är vi barnlediga, barnen ska sova hos mormor, morfar och Frida. Vi ska till Cilla och Marcus på fest ska faktiskt bli riktigt trevligt =)

Rasmus ska på disco på Fredag , party hos en kompis på lördag =)
Idag när vi va på lekplastsen jag och Moa så visade hon mig att hon kunde sätta fart på gungan själv =)
Och då tänkte jag gud va mina älsklingar har blivit stora, tiden går alldeles för fort =( känns som man inte har hunnit med riktigt.

                                   Puss och Kram
                                                                    Therese

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej gumman. vilken fin sida du ha gjort.

Hälsa familjen

puss kram madde

2009-03-12 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0