Torsdag

Ja idag har jag jobbat som vanligt alla va rätt flamsiga och fnittriga så vi hade riktigt kul =)
Väl hemma så blev de middag, korv och mos mm gott =)
Efter maten busade vi med barnen dem va lite sura först men lite bus mjukar upp hihi
Jag körde hem till mamma och pappa vi skulle fixa present till mormor idag så de är klart nu när vi snart ska åka =) De blev presentkort på hälsa och helhet en heldag där för henne =) De tycker hon ju om...
Vi va även i lägenheten pappa skulle lämna en nyckel där usch de kändes jobbigt när vi gick därifrån =(
Va även en runda på willys mamma och pappa skulle handla till fridas tjejfest i morgon...
Men vi hade riktigt kul ändå hihihi

Ja frida de är säkert för att vi bor här som de är så trevligt här i Färlöv hihihi Vad skulle de annars va?? hahaha
Ja nu sitter jag här hemma och ska snart gå och lägga mig Fredrik jobbar så de känns tomt men barnen ligger i min säng så de är inte tomt i sängen iallafall =)

Nu är de bara 5 dagar kvar tills vi sticker wwwhhhhiiiiiiiiiiii
Fy för vad jag längtar ska bli riktigt skönt att tänka på lite annat...
Men när vi kommer hem väntar ju begravningen så de är ju inget kul alls =(

Att vissa människor kan va så jäkla grymma och till och med mot sina egna de är ju sorgligt =(
Jädra pucko.......

Nej nu ska jag krypa ner i bingen och mysa med mina busfrö =) Dem är inte änns stilla när dem sover....

Natti natti             

                               Therese








Kommentarer
Postat av: mamma pappa frida

tack för du var med oss i dag ja håller me dig om att det finns vissa jävla pucko huvod

2009-03-26 @ 22:14:50
Postat av: mamma

håller me dig en del människor är totalt dumma i huvodet du vet vem ja menar kram

2009-03-27 @ 13:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0