Torsdag

Ja idag är de torsdag och nu kommer de ett blogg inlägg för den anonyme som hade kommenterat...
Men jag har varit sssååååå jakla trött så jag har inte pallat skriva...
Men den som väntar på nåt gott...
ja vad har hänt egentligen?  Ja i tisdags va vi på banken och skrev om lånen de va dags för de nu =) sen vas jag och Moa hos malin och Zelda ja madde och Liam va också där... de va trevligt så pytte små bebisar är har ju glömt att mina älsklingar har varit så små =( Men de går ju så snabbt... Men var ålder har ju sin charm =)

Ja sen va de onsdag och vad hände då?!
Ja de va ju jobba sen fick jag såna vårkänslor så de blev plock i trädgården och korv grillning =) Riktigt mysigt och de tyckte vi allihopa =)
Jag va så trött när barnen väl somnat så jag somnade vid tv:n vid 8 tiden... Därför blev de ju inget bloggande igår heller...

Idag så är vårkänslorna kvar så när jag kom hem fick de bli en fika ute i solen, varmt och skönt *=)
Sen när vi kom in så började barnen bråka nåt så in i... Så de fick bli rummet för båda 2. Blev lugnt en stund efter dem fick komma ner men sen va de dags igen... Så jobbigt när dem måste tetas hela tiden =( Men de är syskon kärlek de......
Men efter ett tag så kollade dem på barnprogrammet och tog de lugnt =)
Idag har dem fått dukoral mot kolera, lika bra dem får de innan resan för annars hade dem säkert fått nån bakterie så dem hade legat sjuka i Egypten.... De vill vi inte riskera =)

Nu är de bara 10 dagar kvaar till vi ska iväg längtar, längtar , längtar till Egypten och värmen. Sola och bada ska vi göra i 14 dagar hihihi!!!!!!!!!!!!!!!! Är ni inte lite avundsjuka?!?!

Nu sitter jag och Fredrik och kollar på Sveriges värsta bilförare =) blir lika förvånad var gå
Nu har ni fått lite uppdatering hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0