Hej!!!


Hej!!!

Nu äntligen har jag tatt tag i att skaffa mig en blogg:)
Satt här framför datan och tänkte att nu har jag tid att äntligen ta tag i de.
Idag är de min födelsedag och även min och Fredriks bröllopsdag, vi har varit gifta i 3 år idag :)
Imorse när jag vaknade låg där en present på nattduksbordet, fick en jättefin guldring av Fredrik tack älskling den va jättefin. Igår kväll fick jag present av Rasmus och Moa en klänning och en bok tack mina gullungar :)
Idag när jag kom till jobbet så hade mina arbetskamrater plockat blommar till mig inte jätte fina men det är faktiskt tanken som räknas.

Efter jobbet när jag hämtat barnen (för Fredrik jobba kväll) så åkte vi in till stan och träffade min lilla syster Frida, hon är för gullig hon hade varit och köpt ett jätte fint ljus till mig fast jag fick present i lördags när vi hade kalas/fest tack så myckt gumman =)
Vi gick till badhuset och hade en jätte mysig eftermiddag där med bad och bus jag. Frida, Rasmus och Moa.
Efter ca 2 timmar på badet fick vi gå och duscha skulle hem till mamma och pappa och äta middag :)
Fick även present av mamma och pappa idag de va duschkräm, mascara och läppglans tack så mycket. Vi fick nudlar och nån wokgryta jag tyckte de va gott men va säger du Frida? hihi
På vägen hem somnade barnen nästan i bilen trötta efter badet de är jag med, så när vi kom hem bad dem om att få gå och lägga sig tillhör inte vanligheterna. Och nu ska jag med krypa ner natti natti

Kram Therese


Kommentarer
Postat av: annika nilsson

hej va kul att du har skaffat blogg den ska ja läsa varje dag puss o kram mamma

2009-03-05 @ 07:19:55
Postat av: Friida <33

hihih :) Jättee gott va de ju (nooooooooooooot)!! varsågod de va så lute så <333 va kul att du har blogg så man har en till att följa:) ha de bra puss jag älskar dig <3

2009-03-05 @ 07:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0