Torsdag!!!

Torsdag!!!

Äntligen snart helg ska bli skönt att bara ta de lugnt för en gångs skull.
Men de brukar dyka upp nåt och då är jag inte så sen på att hänga på:)
Men vad har hänt idag jodå jobbat som vanligt kändes segt men brukar gå lättare när de är fredag så får hoppas på de....
Efter jobbet gjorde jag tårta för Madde och hennes barn Liam, Sebbe kom på fika idag, de va jätte trevligt va ju ett tag sen sist:) och jag fick present av dem idag EN ROSA RATTMUFF tack gumman hihi.
Barnen lekte och hade jätte kul idag, inget bråk eller skrik =) dem ville inte sluta leka när de va dags för dem att gå hem och barnen skulle gå och lägga sig.

Men nu sover barnen och jag sitter här och kollar på sveriges värsta bilförare i min ensamhet, för Fredrik jobbar ju ikväll med... Men vilket sjukt program hur f_n har dem kunnat få körkort överhuvud taget!?

Men rätt skönt att koppla av en stund innan jag ska krypa ner i bingen  :-)

Ha en trevlig kväll
Puss och Kram Therese


Kommentarer
Postat av: annika nilsson

fick du äntligen en rosa rattmuff hihi kram mamma pappa lillasyrran

2009-03-05 @ 21:14:49
Postat av: Mia

Ahh !! Va kul !! Att du har blogg menar jag :)



Ja, nu är det dax för oss med ;)



Hoppas allt är bra med er ??

Kram

2009-03-05 @ 22:28:26
URL: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0