Ensam

hemma =( nu sitter jag här i min ensamhet trist =( Fredrik skulle slutat kl 22 men fick så snällt jobba över, ska snart lägga mig...
Ikväll har vi varit hos mormor och morfar på middag de va trevligt =)
De blir alltid lite lek som fotboll med barnen och pappa =)

Imorgon är de morsdag undra vad man kommer få lite nyfiken =)
Men om jag hade velat ha reda på de hade jag bara kunnat fråga Moa men de ville jag faktiskt inte för då blir de inte spännande imorgon....

Och Fredrik ska jobba även imorgon kväll, vi ska till mamma och pappa och äta imorgon =)
Skönt att slippa laga mat på hela helgen =)

Nej nu ska jag försöka gå och lägga mig

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0