Fredag

men känns som lördag, men de är väl bara för att de va röd dag igår...Och  nu har jag varit hemma en hel vecka usch vad tiden går fort.
Och nu har jag inte ont alls i magen wwweeeiiiiiiiiii överlycklig =)

De har ju varit lite dålig uppdatering men vad har hänt egentligen hm...

Jo i onsdags var jag och Madde på Maxi och handlade, jag handlade hem och hon handlade till imorgon. För då ska vi på femkamp om hon blir frisk.
Fredrik röjde ut i tvättstugan de blev bra lite bättre plats =)

Igår åkte jag och barnen in till tivoliparken med Emelie och Alicia de va himla trevligt, lite lek och picknick i solen. Rasmus åkte hem till William efter tivoliparken för han skulle sova där...
Sen kom Frida till oss på kvällen för mamma och pappa åkte till sjukhuset, för mamma hade ont i hjärtat =(
Men jag har precis pratat med henne och de va bra och hon fick åka hem idag. De va nog bara kramp av stenten...
Lite senare blev de en promenad de va skönt att röra sig lite =)

Idag ska Vi åka till malmö och shoppa lite nya kläder =)
Jag behöver nåt nytt till imorgon när vi ska på femkampen..
De är Jag, fredrik, Mamma, pappa, Frida, Emma, Madde, Marcus, Carina(maddes mamma), Bert-Arne (maddes styvpappa). Ska bli kul bara madde och mamma blir friska =)

Hej hopp
Moa är sur som vanligt usch va jobbigt =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0