Hej hopp...

Idag är de tisdag och Frida har klagat på att jag skriver för lite på min blogg... Får kanske skärpa mig =)
Ja vad har hänt denna veckan de är tisdag men känns som onsdag =(

Ja just de vi körde till Malmö igår och köpte en bil, de blev en ford fiesta liten och väldigt bra att köra till jobbet med. Den va rätt billig och är även billig i skatt och försäkring...
Så vi va i Malmö vid 18 tiden igår sen tog de ett tag att kolla på bilen också körde vi och åt emellan. och pratade lite om vi skulle ta den eller inte. men sen bestämde vi oss för att ta den... Och de känns väldigt bra =)
Så vi va inte hemma förrän vid 22 tiden så barnen va helt slut och de va dem även idag =) 
Moa somnade kvart över 6 ikväll framför bollibompa.
Rasmus har varit på fotbolls träning och riktigt siggi när han kom hem tyckte jag =(
 
Idag har jag varit och klippt mig blev riktigt nöjd faktiskt men de brukar jag bli på Diva =)
Frida ringde när jag va hos frissan och hade absolut ingenting att göra så synd om henne, de va ingen som kunde leka med henne idag =(

Annars har de inte hänt så mycket mer idag 

Nu ska jag titta på tv lite innan jag ska gå och lägga mig =)

Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0