Måndag

Ja vad har hänt idag då hm jo när vi hade lämnat Moa på dagis, så körde jag och Fredrik ner till Åhus till mamma. Där skulle jag se om jag hittade en bikini och de gjorde jag skit snygg grön bikini =) Tack mamms hihi

  Här är min skit snygga bikini =)

Sen åkte vi hem Fredrik skulle iväg och jobba men vi hann med en lunch innan han åkte =) Resterna sen igår...
Efter han åkt tog jag en promenad riktigt varmt och skönt va de så en promenad på ca 1 timme i lugn och ro med mp3:n

Hämtning på dagis och skolan där mötte jag Madde och vi tog en fika här hemma efteråt, men sen blev de även köttfärssås och spagetti här hemma trevligt =)
När dem gick fick Moa ett skrikryck och bara skrek för allt usch vad jag fick ont i huvudet =( Men hon lugnade sig efter hon fick prata med Fredrik i telefon. Så sen va de läggdags och nu sover dem...

Ah ja förresten jag har ringt och beställt en ny telefon idag yes =)

 visst är den snygg =)

Har precis messat med Vonka med och allt va bara bra med henne så skönt =)
Har tänkt på dig vännen
Nu ska jag kolla på tv i min ensamhet

Puss


Kommentarer
Postat av: annika

vasågod den var skitsnygg på dig kram mamms

2009-05-18 @ 22:03:26
Postat av: Jossan

Snygg bikini men undrar om det är min dator det är fel på för den ser då inte grön ut på min skärm... ??

2009-05-19 @ 13:28:37
URL: http://jusan.blogg.se/
Postat av: Vonka

Nej grön ser den inte ut att vara men väldigt snygg!!! Jag vill oxå ha en sån!! avvisPuss

2009-05-21 @ 21:45:55
URL: http://kotok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0