Måndag

Mamma gillade verkligen bilderna som jag hade lagt in hihi =)
Eller inte
Nu sitter vi här i soffan jag och Fredrik barnen sover nu är de lugnt och skönt =)
Dem fick faktiskt va uppe lite längre idag, för dem lekte faktiskt jätte fint ute när vi hade ätit och då ville vi verkligen inte störa dem. För de händer ju inte så ofta att dem leker utan att slå varandra en enda gång =)

Idag va jag tillbaka på jobbet de va rätt skönt att va tillbaka samtidigt somjag skulle kunna va hemma nån dag till =)
Men jag va efterlängtad iallafall och de va ju trevligt =)

När jag kom hem så va asmus och Moa siggiga som vanligt efter dagis och skola =(
Men de blev bättre efter ett tag =)
Men när vi fixade mat så blev vi av med barnen så fredrik gick upp och kollade, då spelade rasmus tv-spel men Moa hade lagt sig i sin säng och somnat =( Och då blev hon siggi igen när hon bev väckt....

Sen grillade vi lax paket mmmmm gott de va =)
Rasmus och Moa sa efter en stund mmmmmmmmm detta va faktiskt gott vi nästan svimmade, för vi har ju alltid äcklig mat säger dem =)
Då blev de genast lite roligare vid matborddet än de är när dem säger bbbbbbbblllääääääääää till maten....

Sen lekte dem och hade kul =)

Angelica ringde och bjöd på Vildas kalas trevligt men tyvärr kunde vi inte så vi ska sticka upp där en annan dag =)

Emelie vad har du nu gjort?!?!?!?

nej nu ska jag slappa framför tv:n en stund

hej hopp

Kommentarer
Postat av: emelie

Gjort och gjort.. haha jag har blivit gravid ännu en gång.. hehe! Ja detta ska bli spännande!=)

Har dina barn möjligtvis lite humör?? haha

2009-05-28 @ 08:01:47
URL: http://emeliealicianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0