Måndag

är de idag och jag har jobbat som vanligt =)
idag va de lite mer livat på jobbet, jag har försökt liva upp de och de gick rätt bra =)
slutade redan halv 1 idag, jag och Fredrik skulle till sjukhuset idag och ha information om fredagens operation. Så nu känns de väldigt mycket lugnare, men de är fortfarande pirrigt =)
Så Rasmus och Moa va i tivoliparken med Josse och dem hade väldigt roligt med henne=)
Och hon tyckte me att de va kul =) Tack för hjälpen

Väl hemma igen så bytte Fredrik fläkten på toaletten och va tyst den låter nu =) varför har vi inte gjort de tidigare?

Nu har barnen somnat och vi ska sitta i lugn och ro och titta lite på tv =) 

För er som undrar så va Evelina mina föräldrars kompisars dotter som bara va 4,5 år och led av leukemi =( vilket hon hade haft i ett halv år nu...
 
Ha en trevlig kväll
                                         Therese


Kommentarer
Postat av: Vonka

Nu när du skriver det kommer jag ju ihåg, stackars lilla Evelina! Men hennes kamp är slut å hennes familj finns kvar, jag lider med dom!!! det finns inget värre än att mista sitt barn!!



Å nu har jag läst å läst men hittar inte vem som ska opereras eller varför!!! Är det oxå en sån där grej jag ska komma ihåg??

2009-05-11 @ 21:10:26
URL: http://kotok.blogg.se/
Postat av: emelie

hej du=) Ja usch va hemskt med lilla evelina, hur kan man gå vidare efter en sån sak?? jobbigt!!

Jag såg dina barn på stan igår.. men dom vågade inte hälsa på mig.. hahaha=) Allt bra annars?? kramen

2009-05-12 @ 16:24:32
URL: http://emeliealicianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0