Morsdag

Och jag fick paketer imorse av mina älsklingar =)
De va en pyjamas där de stod " Världens bästa mamma ", piercing smycke till tungan och en massage grej =)
Jag blev jätte glad

Sen blev de en mysig frukost som alla va samlade vid. Efter de satte vi oss lite ute i solen och Rasmus klippte gräset =) Så duktig...
Moa lekte nåt för sig själv =)

Fredrik körde till jobbet och jag och barnen åkte till mamma, pappa och Frida... Mamma fick presenter av mig och Frida =)
Hon blev helnöjd
Där fick vi grillad korv och kaffe och tårta =) Lite lek med Frida och Rasmus de va trevligt =)

Nu är jag helt slut och ska lägga mig sen när barnen lagt sig =)

Kände mig bättre innan idag men nu börjar de kännas helt jobbigt och segt igen =(
Vill bli av med detta skitet "snyft"

Nu kollar barnen på bollibompa sen ska dem lägga sig de är ju dags att gå upp i morgon igen...
Rasmus ska till skolan.
 Jag ska va hemma, ska till läkaren med barnen imorgon, och då ska jag säga till om läkarintyg för jag klarar inte att börja jobba än =( usch "snyft"

Nej nu ska dem göra sig klara för sängen men de är väl först lite gnäll och bråk....

He de bra

Kommentarer
Postat av: Vonka

Men lilla gumman! Ta det lugnt försök att inte känna efter så mycket. Detta tar sin tid, inte den tid du bestämmer :-( Men det kommer att bli bra! Stor kram

2009-05-31 @ 21:36:28
URL: http://kotok.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej !!

Jo, jag mår bra. Tror jag.

Läsete att du gått in i en depp... Jag har mått så vidrigt dåligt i ca 6 månader. Känns som om jag är på väg upp ur den nu iaf. Men man ska inte ropa Hej, som dom säger. Än är jag ganska deppig och låg. Hoppas verkligen solen och den underbara sommaren kan få oss att "leva upp" igen :)

Vi kan väl ta en kaffe i veckan, eller nästa vecka och deppa lite ihop ;)



Kram

2009-06-01 @ 17:50:54
URL: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0