Nu va de över

Ja de är över och allt är bra med mig förrutom fruktansvärt ont i magen =(
Jag va på sjukhuset vid 10 i dag men kom inte in i operationsalen förrän halv 12 snacka om att jag va nervös när jag satt där...
Men när jag väl kommit in gick de fort att ta ut skitet... Blev väckt 12.10 igen, och då började jag böla så in i, för jag hade ju varit så nervös... Men somnade strax om igen. sov vidare till kvart över 1 eller nåt sen skulle jag upp men fick inte gå upp riktigt än. För jag hade fått i mig för lite dropp, så då ökade dem hastigheten, så jag fick inte gå upp förrän 14 typ.
Ringde efter Fredrik så han kom vid halv 3 sen skulle jag få information så vi åkte hem vid 3 tiden. Väl hemma la jag mig i sängen och sov vidare till 17 tiden. Nu sitter vi och väntar på Frida och Moa, Rasmus ska hämtas på disco kl halv 8..

Nej nu ska jag vila mig lite

Ha de bra   Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0